من الان دوساعته التماسش میکنم سیب زمینی سرخ کرده بخوره عاشقشه،نون خالی خورد و سیب زمینی نخورد😭😭😭
من دیگه زدم به در بیخیالی میارم یکم با بازی تلاش میکنم بدم اگه خورد که هیچ نخورد جمع میکنم
دیگه حوصله ندارم با حرص خوردن من هیچی درست نشد
پسرمنم همینه زینکم میدم فقط چسبیده به شیرخودم
من از دست دادم😂😂😂
من پیامم هست برا شوهرم نوشتم منو ببر تیمارستان از دست غذا خوردن این بچه
من که از دست دادم دیگه عقلمو
من از دست دادم 🤪
دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳
اگه دوست داشتی رول دارچینی و نون خرمایی امتحان کن شاید خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.