مشکلی نداره که دادی تست بگیر دکتر به من گفت تا قبل یکسالگی تمام مواد غذایی تست بشه از حساسیت زایی کمتز به بیشتر
نوش جونش خیلیم خوبه سرشار از انتی اکسیدان
حساسیت نداشته باشه کلی غذا بهمنوش اضافه میشه
من نمیدونستم توسوپش گوجه ریختم خورد وهیچ مشکلی نداشت خداروشکر
من بچم هبچ مشکلی نداره یعنی حساسیت غذایی و اینا
رفلاکس هم نداشت از اول خداروشکر
ولی گوجه و پیاز و رب اصلا تا حالا ندادم بهش
به این زودیا هم نمیدم
من هنوز گفته نده دکتر البته رفلاکس هم دارن
زود شروع نکردی تو ۹ ماهگی یا وسطای ۸ ماهگی شروع کنی بهتره
عزیزم گوجه رو به چه صورت دادید به نی نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.