از امروز تست گوجه رو شروع کردم خداکنه حساسیت نده🤧🤧

۷ پاسخ

مشکلی نداره که دادی تست بگیر دکتر به من گفت تا قبل یکسالگی تمام مواد غذایی تست بشه از حساسیت زایی کمتز به بیشتر

نوش جونش خیلیم خوبه سرشار از انتی اکسیدان
حساسیت نداشته باشه کلی غذا به‌منوش اضافه میشه

من نمیدونستم توسوپش گوجه ریختم خورد وهیچ مشکلی نداشت خداروشکر

من بچم هبچ مشکلی نداره یعنی حساسیت غذایی و اینا
رفلاکس هم نداشت از اول خداروشکر
ولی گوجه و پیاز و رب اصلا تا حالا ندادم بهش
به این زودیا هم نمیدم

من هنوز گفته نده دکتر البته رفلاکس هم دارن

زود شروع نکردی تو ۹ ماهگی یا وسطای ۸ ماهگی شروع کنی بهتره

عزیزم گوجه رو به چه صورت دادید به نی نی

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر🩷 مامان قلب مادر🩷 ۱۱ ماهگی
مامان آریا🤤 مامان آریا🤤 ۱ سالگی
مامان لیانا🎀 💫 مامان لیانا🎀 💫 ۱۵ ماهگی