منم میخاستم زود شروع کنم اما دکتر والا جان گفت مامانا فکر میکنن با شروع غذای کمکی بچه وزن میگیره اما اشتباه میکنن چون شکی که به معده وارد میشه باعث میشه بچه ها خوب وزن نگیرن فقط از این بابت خوبه که وقتی شیر مادر میخورن زود هضم میشه با شروع غذای کمکی کمتر احساس گرسنگی میکنن اما اگه شیر خشک میخوره چون دیر هضمه بذار همون پایان ۶ماهگی بده،اینم در نظر بگیر با شروع غذای کمکی واکنش بدن بچه عوض میشه امکان داره یبوست بگیره دلدرد بگیره تا معده ش به غذا عادت کنه
شیرخودتو میدی
چند کیلوی بچه ات؟
آره والا
بنظرم در حد تست بده همین ولی اگه مشکل رفلاکس نداره نده
من از ۴ ماهگی شروع کردم
بده فقط شل باشه
بده خوب کم کم شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.