عقیقه با همون آدابش ، ولی یا میدیم حرم امام رضا ، یا خیریه ای که میشناسیم تا آدابش رو بجا بیارن و خودشون بدن به نیازمند
ما جفتشو انجام دادیم برای دخترم
ما عقیقه کردیم اینطوری که مبلغ یه گوسفند رو دادیم جایی که اینکار رو انجام میدن .
بدنیا اومد قربانی کردیم تقریبا دوماه بعد هم عقیقه کردیم البته اون موقع گوسفند ارزون تر بود
قصدمون اینه ایشالا هر دو رو انجام بدیم
ما عقیقه هم میکنیم اما فعلا انجام ندادیم .. جلوی بچه ولی چیزی خون نکردیم ..
عقیقه میکنیم
ما قربونی دادیم بقیه و خودمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.