مامانا خوردن کیک بستنی شکلاتی اشکال داره؟

۵ پاسخ

من قندم لب مرز میخورم باز

اصلا ابم نباید بخوری یعنی چی کیک بستنی شکلاتی😅😱مگه میخوای سم بخوری بابا ول کنید چرتو پرتا پیر زنا اینجارو

کم بخور کاکائو زیاد خوب نیس

بخور حالش و ببر

اگه قند نداری ، چه اشکالی داره مثلا ؟ من هر چند وقتی میخورم اتفاقا به جنین وزن میده

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری