من هرروز شستم با شامپو بچه خشک کردم سشوار گرفتم آخرشم پانسمان کردم تا ده روز از این پانسمان آمادههای داروخونه دکتر وقتی برا کشیدم بخیه رفتم دید گفت خیلی تمیز نگه داشتی یه ثانیه ای کشید اصلا نفهمیدم
باید یه روز درمیان بشوری با شامپو بچه و با سشوار خشک کنی من دکتر گفت با یه گاز استریل تمیز روشو ببند بعد چسب میزدم و وقتی عرق میکردم بازم عوضش میکردم چون نباید عرق کنه
نه عزیزم باید هوا بخوره خشک بشه
نه عزیزم.
هرروز باید با شامپو بچه بشوری با سشوار خشکش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.