خیلی قشنگه بنظرم☺️👌🏻
قشنگه اسمیه ک قدیم و جدید نداره
اونایی که میگید قدیمیه مثلا اسم کوروش خیلی جدیده مال چندهزار سال پیشه ولی خب میذارن اسم مفهومش مهمه نه قدیمی جدیدش
اسمای بیخاصیت الان خوبه پس
بنظرم اسم رو باید اسمی بذاری ک هم ب نوزادی بیاد هم بزرگی مثلا فک کن بگی عماد بیا شیر بخور😂
اسم قدیمی مثه محمود غلام ایناست
عماد خیلی اسم قشنگیه اصلنم قدیمی نیست
اگر منتظر تایید ازینایی هستید که دنبال اسم رو مد هستن بنظرم نظر نگیرید
اینایی که میگن الان مد شده بذارید ارژانتین😂
خیلی قشنگه
خیلی اسم قشنگیه از اون اسماس که هیچ وقت قدیمی نمیشه هم سبک و هم قشنگه
قوربون اسم بابام برم🥺❤️
بشخصه من که خودم عاشق این اسمم
عزیزم با احترام جالب نیست
مثلا حالا اسم عماد چش شده هرکی سلیقه خودشه اسم پسرمن عماد خیلی هم خوشم میاد یعنی من باید توجمع اسمشو صدانزنم که قدیمیه عجب بابا
سلیقه من نیست قدیمه
من دوست دارم
عمادالدین خیلی سنگین و خاصه .به معنی ستون دین =نماز 😍 خیلی قشنگه و دوسش دارم
اگر اصالتتون عرب ایران بزارین... وگرنه اسمی مثل ایلیا خیلی امروزی تر و قشنگ تر
عماد اسم قشنگیه بنظرم اسم باید مفهوم داشته باشه و خوش اهنگ باشه چیه الان میزارن شانتیا و زانتیا و نمیدونم چی
قشنگههه
اسم قشنگی هست
انتخاب اسم سلیقه ایه عزیزم یکی خوشش میاد یکی نه، اسمی که بنظر خودت قشنگه و دلنشینه رو بزار
عماد قشنگه
عطا هم خیلی قشنگه
همین الان کمی قدیمیه به این فکر کن در زمان نوجوانی پسرت این اسم خیلی قدیمی شده
با احترام اسم خیلی معمولی و قدیمی هست
زیاد جالب نیست عزیزم
اما نظر خودتون مهمه🩷🤍
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.