هرچه زودتر ببرینش
حالا من میگم ختنه کنین شوهرم و خانواده نادونش میگن نه
پسره من وقتی ختنه ش کردن اصلا نفهمید!!!! انقد قشنگ اول با پماد بی حس کرد ک درد امپول بی حسی رو متوجه نشه بعدم امپول بی حسی زد بعد ختنه کرد.... البت پسر من دو ماهش بود اون موقع خیلی نازکه راحت تره
با دکتر متخصص مشورت کنید شاید واقعا لازم نباشه دیگه
ببرش هرچی بزرگتر بشه بدتره
گناه داره بچه
منم عزیزم منم
یه هفته دیگه میبرمش
زیر شیش ماه نمیخواستم
میترسممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.