۱۰ پاسخ

برای چی هست؟؟؟

زمانهایی که بچه بی قراره بیشتر بده ۵ الی ۶ بار در طول روز میتونی بدی هر بار ۱ سی سی ولی خب یه روز که دیدی بهتره مثلا میتونی دو بار فقط بدی یا اگر دیدی اوکی هست ندی

این برا چیه ؟

گریپ میچر میگن نعنا داره برا رفلاکس خوب نیست
من پدیا بست گرفتم برا بچم نعنا نداره
من خودم تا الان برا دلدردش عرق نعنا میخوردم که دیدم استفراغ گرفت دیگه نخوردم

من هر ۸ ساعت ۲ و نیم میل میدم

دکتر برا نی نی من هر ۸ساعت ۲۰قطره تجویز کرده بود

دکتر به من گفت هر ۸ ساعت ۳ سی سی

این خیلی خوبه من از چهل روزگیش تاالان دارم مصرف میکنم راضیم
روزی چهار یا پنج بار هربار نیم میل یا نصف قطره چکان بده

خارجی بهتره
من موقعی ک بی قراری کرد پسرم ۲ سی سی میدم

روز ۲ سیسی ... هر ۸ ساعت...

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی