۳ پاسخ

پس عزیزم رفلاکس داره آروغ شو ختما بگیر سرشو بالا تر از تن اش نگه دار شیر کم بده بهش زود زود ولی کم بهتر میشه به امید خدا پسرم اینجوری بود یک ماه گذشت تازه الان خداروشکر بهتر

شیرشو باید عوض کنی اِی آر بدی رفلاکس داره

اگه قبلاً اینجوری نبود حتما حساسیت داره به دارو که میدی

سوال های مرتبط

مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی