آسم دوران بارداریه منم 4ماه یکسره سرفه داشتم دکترم گفت بایداسپری آسم آبی استفاده کنی برابچه هیچ مشکلی نداره ولی من ترسیدم هیچی استفاده نکردم فقط شبادستگاه بخور سرد روشن گذاشتم بالاسرم تاصب چندروزبعدش خوب شدم کلا جوری بودم حتی بو پیازم منوب سرفه مینداخت بوعطر دود
برو گلم شاید مشکل ریه یا تنفسی باشه
چرا سرفه سرما خوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.