۳ پاسخ

آسم دوران بارداریه منم 4ماه یکسره سرفه داشتم دکترم گفت بایداسپری آسم آبی استفاده کنی برابچه هیچ مشکلی نداره ولی من ترسیدم هیچی استفاده نکردم فقط شبادستگاه بخور سرد روشن گذاشتم بالاسرم تاصب چندروزبعدش خوب شدم کلا جوری بودم حتی بو پیازم منوب سرفه مینداخت بوعطر دود

برو گلم شاید مشکل ریه یا تنفسی باشه

چرا سرفه سرما خوردی

سوال های مرتبط

مامان آراز
دنیز 
کنجد مامان آراز دنیز کنجد ۱۱ ماهگی