۳ پاسخ

منم همش دردپریودی دارم دل درددارم اما بریچه

دراز بکش استراحت کن بهتر میشی عزیزم

سفالیک خیلی فشار میاره، منم همش درد داشتم تا الان
الانم شدیدتر شده دردم

سوال های مرتبط