چرا خوب نیست من همونو میدم
کی گفته خوب نیست؟
من اپتامیل میدم و خیلیم راضیم خیلیم وزن میده
منم از اپتامیل راضیم
من کیگوز گرفتم فعلا که میخوره
طرف ما اصن آبتامیل گیر نمیاد شما میگی بده؟😂
ببلاک و آپتامیل خیلی خوبن حتی داخل گوگل هم سرچ کنی میگه چخاصیت هوایی دارن
ببلاک ۱
اپتامیلخوبه ک
گیگوز بده
دکتر برای دختر من کمکی نان داده
اپتامیل خیلیم خوبه من راضیم میدم هم خوب وزن میگیره هم یبوست نمیگیره
جدی اپتامیل خوب نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.