۱۱ پاسخ

چرا خوب نیست من همونو میدم

کی گفته خوب نیست؟
من اپتامیل میدم و خیلیم راضیم خیلیم وزن میده

منم از اپتامیل راضیم

من کیگوز گرفتم فعلا که میخوره

طرف ما اصن آبتامیل گیر نمیاد شما میگی بده؟😂

ببلاک و آپتامیل خیلی خوبن حتی داخل گوگل هم سرچ کنی میگه چ‌خاصیت هوایی دارن

ببلاک ۱

اپتامیل‌خوبه ک
گیگوز بده

دکتر برای دختر من کمکی نان داده

اپتامیل خیلیم خوبه من راضیم میدم هم خوب وزن میگیره هم یبوست نمیگیره

جدی اپتامیل خوب نیست؟

سوال های مرتبط