باید ببری دکتر براش یه شربت مینویسه من دخترم داشت بردم خوب شده 9 ماه شده خوب شده اورغش همیشه بگیر شب وقتی میخوابم یه کوچولو سرش بالا باشه
بعد از هر بار شیر خوردن آروغ گرفتن. عمودی نگه داشتن حداقل ۲۰ دقیقه.
قبل ار خواب شب هممعده سنگین نشخ.
دکتر دختر من گفت دریچه مری تا ۸ ماهگی سفت میشه و دیگه بالا نمیاره و واقعن درست بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.