۲ پاسخ

من دخترم سرماخورده بود تب داشت و گلو درد بردم دکتر پلارژین و ازیترو داد

اسپری بینی گرم کردن بدنش چرب کردنش اگ خوب نشد ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی