۶ پاسخ

۳۷/۵ دیگه شروع تبه و باید کنترلو شروع کنی نرسه به ۳۸

دکتربه من گفت ۳۷،۵ به بالا تب حساب میشه

۳۷ونیم به بالا زیر بغل تبه
۳۹اینا بالاس دیگه خطرناکه

۳۷.۸ شروع تبه

بالای ۳۷ بالاعه زیر ۳۶ پایین

بابد ۳۶تا۳۷باشه
۳۸باشه و بالاتر تبه

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان MSP مامان MSP ۲ سالگی