اره شبا تقریبا از همون هفته های اول انگار عین چوب میشه
من ی مدت همینطوری شده بودم خداروشکر الان دیگه اینطور نمیشم
منم همینجوریم تازگیا نفس کشیدن برام سخت شده 😑😑
ارهههه همینکه سرمو میذارم رو بالش دماغم کیپ میشه
دقیقا 😢
وای دقیقااا.شبا بینیم کیپ روزا باز😐
اره هم شب هم صبح ها کبیدارمیشم همینجوریم😕
کل روز کیپه
من دائم الکیپم 🦥
وای دقیقا.تازه من بینیم یکم پلیپ هم داره
نصفه شب از خُرخُر خودم میپرم گاهی اوقات😂😂زمستون بیشتر بود الان باز یکم بهتر شده
واسه من روزهام کیپ میشه فقط فس...فس..میکنم😂😂
آره من کلا حساسیت فصلی دارم به محض اینک هوا گرم میشه اینجوری میشمکلا همیشه بینیم کیپه🫠
علائم حاملگی به بینی هم ربط پیدا میکنه اخه 😵😵
بلههههه
اره اینم بخاطر تغییرات هورمونیه،قبل خواب قطره میریزم یا اسپری میکنم باز میشه :/
منممم اخه چرا؟؟دلیلش میدونین؟
منم همینطورم
بخور سرد روشن کن کنار تختت
منم دارم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.