شمام موقع خواب بینیتون کیپ میشه یا من این مشکلو دارم😐

۱۸ پاسخ

اره شبا تقریبا از همون هفته های اول انگار عین چوب میشه

من ی مدت همینطوری شده بودم خداروشکر الان دیگه اینطور نمیشم

منم همینجوریم تازگیا نفس کشیدن برام سخت شده 😑😑

ارهههه همینکه سرمو می‌ذارم رو بالش دماغم کیپ میشه

دقیقا 😢

وای دقیقااا.شبا بینیم کیپ روزا باز😐

اره هم شب هم صبح ها ک‌بیدار‌میشم همینجوریم😕

کل روز کیپه

من دائم الکیپم 🦥

وای دقیقا.تازه من بینیم یکم پلیپ هم داره
نصفه شب از خُرخُر خودم میپرم گاهی اوقات😂😂زمستون بیشتر بود الان باز یکم بهتر شده

واسه من روزهام کیپ میشه فقط فس...فس..میکنم‌😂😂

آره من کلا حساسیت فصلی دارم به محض اینک هوا گرم میشه اینجوری میشمکلا همیشه بینیم کیپه🫠

علائم حاملگی به بینی هم ربط پیدا میکنه اخه 😵😵

بلههههه

اره اینم بخاطر تغییرات هورمونیه،قبل خواب قطره میریزم یا اسپری میکنم باز میشه :/

منممم اخه چرا؟؟دلیلش میدونین؟

منم همینطورم
بخور سرد روشن کن کنار تختت

منم دارم عزیزم

سوال های مرتبط