۱۱ پاسخ

فقط سیر نمیشه لطفاً اشتباه منو تکرار نکن پسر اولمو از ترس اینکه سینه نگیره اصلا شیر خشک ندادم کمبود وزن شدید گرفت و کلا نا آروم بود الان ۳ سالشه ۱۲ کیلوعه
مهم اینه بچه سیر باشه والا که بچه من از همه بیشتر هم مریض میشد وقتی شیر مادر میخورد شیر خشک بده بره

عزیزم یه وعده شیر خشک بده ببین باز گریه می کنه ،اکثر بچه هایی که شیر مادر می خورن همین وضعیت دارن ،مگه چقدر در روز بدنت ویتامین دریافت می کنه که اونو منتقل کنی به یکی دیگه ،از شیر دادن متنفرم

یا سیر نمیشه یا کولیک داره

دختر منم همین بود فهمیدم سیرنمیشه
با سرنگ شیرخشک بده از بعل سینت

پستونک بده

عزیزم شاید سیر نمیشه خوب بهش کمکی شیر خشک بده ولی حتما تحت نظر دکتر بده

پسر منم همین بود. کولیکش که برطرف شد خیلی بهتر شد.یه مقدار بزرگ تر شه خیلی بهتز میشه

منم همین بودم بهترشدن فعلا گوش شیطون کر وای کاری بهمون می‌کرد با ماشین هرشب چرخش میدادم که بخوابه شیر می‌خورد گریه میکرد جیش میکردگریه میکرد در همه حال گریه جیغ وای آدم کم میاره آخر دردشوفهمیدم همه دکترامیگفتن رفلاکسه. همه ی دارویی من خریدم آخر فهمیدم رودهاش سرما داره صدامیده روده هاش شب به شب سلول ساعت 10شب به بعد نمی‌زارم بخوابه بعدش یه شال داغ میکنم مثل قنداق میبندمش راحت می‌خوابه خداروشکر

شیر زیاد دادن باعث دل درد میشه

عزیزم سیر نمیشه کنارش شیر خشک هم بده بچه منم همینطور بود

کولیک و رفلاکسش چطوره

سوال های مرتبط