این نوزدان رفلاکسی ممنون

تصویر
۲ پاسخ

من اینو میدم
دکترم گفت انگلیسیه
خیلیی بهتر از بقیه گریمینچرای دیگس نعنا نداره در عوض عصاره زیره و شوید داره نفخ رو خیلی کم میکنه قیمتشم ۱۶۰ تومنه

تصویر

این برای کولیکه. اگر بچه ‌ت رفلاکس داره اینو نده بخاطر اینکه نعنا توش داره رفلاکس رو بدتر میکنه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۶ ماهگی