۵ پاسخ

اره پیاده روی خیلی خوبه و تحرک هم‌کار سنگین نباشه

تا۴۰ روز ب خودت فشار نیاری بهتره

اره ولی فشار نیاری بار سنگین بلند نکن

در حدی که فشار نیاد خوبه

من دارم

سوال های مرتبط