خدایا شکرت من و نی نی هم رفتیم تو ماه نهم
1405.02.19

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم شما ک اشتراک داری میشه اطلاعات هفته ۳۹ رو بفرستی برام؟

عزیزم دقیقا منم امشب رفتم تو نه ماه تاریخ زایمانمون یکیه انشالا بسلامتی نی نیامونو بغل بگیریم

انشاالله به سلامتی بغلش کنی عزیزم

ای جانم کی میشه منم اینو بنویسم تو پیچم خیلی منتظرم♥️♥️♥️

منم پسفردا شب وارد ماه نهم میشم😍🥳

منم امشب رفتم تو ماه ۹

بسلامتی و دل خوش الهی ..
💐

منم وارد ماه نهم شدم شکر خدا و ۲۴ روز مونده به سزارین یکی یه دونم گل پسرمو بغلم کنم ان شاالله صحیح وسلامت هرکی بچه داره بغلش کنه و قسمت تمام چشم‌ انتظارها

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان اهوراو نی نی مامان اهوراو نی نی ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی