۵ پاسخ

من والا شب تا ساعت ۱۲ همه چی خوردم بعد ۱۲ هیچی نخوردم ۷ ساعتم گرسنه بودم

۸ تا ۱۰ ساعت کافی بود
۱۲ زیاده اذیت میشی

منم ۱۲ ساعت ناشتا بودم ولی بیشتر نشه حواست باشه

۸تا ۱۲ ساعت

منم ۱۲ ساعت نخوردم ولی تو آزمایشگاه زدن حداقل هشت ساعت،۱۲ زیاد بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وپنجم بارداری