۲ پاسخ

عین صاحبکار همسرم حالا صد برابر بدتر از مال شما

خیلی سوالت پیچیده بود اما خب مرخصی ساعتی رو گذاشتن برای همین چیزا دیگه.
از صاحب کاری که تیکه میندازه هم خوشم نمیاد.

سوال های مرتبط