۴ پاسخ

انشاالله چیزی نیس عزیزم

🥺🥺🥺
ب فکر خودت نی نی باش ان شاءالله ک چیزی نیس❤️🤲🏻

چیزی نیست منم لکه بینی داشتم مال هماتوم بود با شیاف و استراحت رفع شد

انشاالله چیزی نیست منم اومدم سونو

سوال های مرتبط