لکه بینی دارم اومدم سونو برام دعا‌ کنید یکم دیگ نوبتم میشه🥲

۲ پاسخ

انشاالله که خیره عزیزم

چرا
ایشاالله هیچی نیست

سوال های مرتبط

مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری