۶ماه دوسه روزش که شد بذار بشینه
پسرمن که سینه خیز نرفت اصلا
تما یکسالگی میدویید
دکتر دخترم کم کم تمرین نشستنو شروع کنم و اینکه روروئک کلا منسوخ شده اما تا وقتی کامل یاد نگرفته وایسه رو پاهاش نذاریدش چون ممکنه عادت کنه رو نوک انگشتاش وایسا فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.