۲ پاسخ

۶ماه دوسه روزش که شد بذار بشینه
پسرمن که سینه خیز نرفت اصلا
تما یکسالگی میدویید

دکتر دخترم کم کم تمرین نشستنو شروع کنم و اینکه روروئک کلا منسوخ شده اما تا وقتی کامل یاد نگرفته وایسه رو پاهاش نذاریدش چون ممکنه عادت کنه رو نوک انگشتاش وایسا فقط

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ....... مامان ....... هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ سالگی