از این اغوشی کسی گرفته؟ خوب بوده؟

تصویر
۷ پاسخ

اصلا خوب نیست دکترا هم توصیه نمیکنن باعث کش اومدن گشاله ران کودک میشه و باعث ۷ شدن پاهاشون میشه تازه به گردن و کمر مادر هم فشار میاره

بنظرم جالب نیست هم پدر مادر اذیت میشن هم بچه
کالسکه بگیر

وقتی کوچیکه خیلی خوبه فشار نمیاد ب ادم

براشوهرت خوبه وقتی میخوای بری بیرون استفاده کنه

اره خوبه اینا عزیزم میشه تاپیک امروزمنوجواب بدی

من خریدم

بنظرم اگه یه خانم میخواد از لحاظ کمر و کتف و .....بدنش آسیب نبینه تو خونه و بیرون از کالسکه استفاده کنه

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩵 نی نی مامان 🩷🩵 نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریسا و داداش مامان آریسا و داداش هفته سی‌وچهارم بارداری