اصلن چیز سختی نیست فقط پودر گلوکز با اب خنک بخور خیلیم خوشمزه بود چون ناشتایی و برا ی باردار تایم طولانی چیزی نخوردن سخته خیلیم میچسبه ۸ تا ۱۰ ساعت ازمایشم چیزی جز اب نباید بخوری
انقد اینجا گفتن سخته و حالت تهوع میگیری و فلان یه غول بزرگش کردن منم وقتی خوردم منتظر بودم حالم بد شه ! تازه من ۱۱ونیم شروع کردم به خوردنش و ناشتا بودم ! اصلا اصلا اصلا حالت تهوع نداد ! شیرینش زیاده ولی خب اوکی بود با اب یخ راحت اب سرد کن میشه راحت بخوریش
اصلا اونقدرا که میگن سخت نیست فقط چون زیاد خون میگرن معطلی داره یکم و شاید کمی حالت تهوع بگیری سعی کن اون حالتا بهت دست داد دراز بکشی همه ازمایشگاها یه تخت دارن بگو حالم بده برو دراز بکش من اینجوری خیییلی راحت تر تحمل کردم بالانیاوردم
عزیزم اول یکم اب گرم بریز که محلول کامل حل شه وقتی میخوری اذیتت نکنه بعدش اب سرد بریز روش بخور اینجوری دلتو نمیزنه حالت بدنمیشه وقتی خوردی سعی کم تو یه محیط بیرون بشینی هوابهت بخوره تهوع نمیگیری
بچه ها من ۲۰ هفته ۵روزم از دیروز رفته بودم پیک نیکتا دیشب از دیروز صبح حس نکردم تکونا بچرو هزروز خیلی حس میکردم خطرناک نیس؟
من همین الان از ازمایش قند میام ! اول یدور خون ناشتا گرفت ! اون شربتو داد گفت تو ۵ دقیقه بخورش شبیه شریت سن ایچ غلیظ بود ! بعد گفت یساعت بعد بیا دوباره خون بده ! هبچ سختی نداشت
شب زود بخواب نشاسته و برنج و ارد سفید و شیرینجات تا بعد از ۶ عصر نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.