۱۳ پاسخ

من باماست قاطی میکنم

کوکو

آب‌پز نمی‌خورد بعد براش نمی‌رود درست کردم دوست داشت با رب گوجه خیلی خیلی دوست داره

سيب زمينى و تخم مرغ ابپز ميكنم با ماست قاطى ميكنم
يا تخم مرغ با پنير ميدم

دختر من تنها نمیخوره تو فرنی میریزم

آبپز یا با کره نمیخوره،،،اما نیمرو با روغن ویا املت و خیلی خوب میخوره

املت
نیمرو
کوکو
پنکیک
کیک
الویه
فرنچ تست
سیب زمینی آبپزم با یکم ارد و تخم مرغ مثل خمیرش میکنم سرخش میکنم
من اینجوری تخم مرغ میدم

من با سیب زمینی آبپز و کره میدم
دیروز مرغ و کمی هم آب مرغ زدم اونم دوست داشت

من بهش بلدرچین میدم . سفیده‌شو کامل له میکنم بعد زرده رو خیلی سخت میخورد الان زرده رو با آب جوش قاطی میکنم و تو شیشه شیر بهش میدم خیلیم دوس داره

نیمرو بهتر میخوره

من میزنم به فرنیش البته چون به پروتئین گاوی حساسیت داره من شیر نمیزنم به فرنیش شما میتونین بزنین
آرد برنج رو با آب میزارم قوام بیاد ، یدونه خرمای پوست کنده میندازم توش له میکنم ، بعد زرده تخم بلدرچین میزنم ، هم میزنم یکم که سفت شد میبندم زیرشو یکم سرد که شد با موز له شده و پودر سنجد و روغن زیتون قاطی میکنم فوق العاده میشه ، شما میتونی بجای پودر سنجد پودر پسته و بادام اینا بزنی یا کلا نزنی همون موز کافیه

تخم مرغ رو با شیر مخلوط کن بزن یکدست بشه بعد نون تست رو نواری برش بده بزن تو مایع تخم مرغ با یه کم کره تو ماهیتابه تفت بده سرخ بشه خیلی خوشمزه میشه

من زرده ی تخم مرغ و. پودر بادومو خرما رو ترکیب میکنم میدمش

سوال های مرتبط

مامان محمد متین🤗💗 مامان محمد متین🤗💗 ۱ سالگی