۵ پاسخ

عزیزم دخترتون نق میزد از خواب بیدار میشد خوب شد دختر منم اونطوری از خواب بیدار میشه نق میزنهتا خواب بعدی

ن عزیزم اصلا الرژن نیست

گوجه الرژی زاعه سعی کن خیلی ندی

من از ۸ ماهگی ذادم قبلش ندادم ولی جزو آلرژی هاست

شدیدشو نمیدونم ولی الرژی زاست

سوال های مرتبط

مامان لپ لپی🤭 مامان لپ لپی🤭 ۱۱ ماهگی