۹ پاسخ

منم میترسیدم تا ۴۰ روز فقط گوشتو مرغ و ماهی داشتم میخوردم بعد دکتره گفت مهم نیست اومدم تست کنم ترشی بادمجون با قرمه سبزی خوردم دیدم راست میگه اصلا مهم نیست فرقی بهه حالش نداشت دکتره گفت تمام بچه ها از یه ماهگی تا ۴ ماهگی دل درد دارن بعد ۴ ماهگی خوب میشن دوتا قطره داد و گفت ۲۰ درصد این قطره ها ۸۰ درصد بغل کردن آرومش میکنه ولی خداروشکر از وقتی قطره هارو میدم خیلی خوب شده و اصلا دیگه مثه قبل گریه نمیکنه

هرچیزی که قبلا میخوردم الانم میخورم دکتر گفت اصلا مهم نی هرچی شوهرت خورد تو دوبرابری بخور اصلا فقط با چرتو پرت خودتو سیر نکن مثه تنقلات

دلستر شیرزیادمیکنه

من همه چی میخورم جز حبوبات

من سوپ هفته اول زیاد میخوردم یعنی ناهار و شامم کلا سوپ بود ولی الان دیگه کم کم دارم بقیه غذاهارو با ادویه خیلی کم درست میکنم البته غذاهای که نفاخ ام نیستن فعلا لب به حبوبات اصلا نزدم ولی برنج و مرغ میزارم مرغ و سیب زمینی میزارم کوکو درست میکنم کم کم دارم با احتیاط بقیه غذا هارو میخورم ولی فعلا فک نکنم حبوبات بخورم چون دلم نمیاد دخترم اذیت شه😅

اگه شیرت کمه میتونی قطره رازیانه از دارو خانه بخری برای شیر افزایی

تا میتونی مایعات بخور

آب قلم، سیرابی، آبگوشت ، شیر و عسل ، گوشت

آبگوشت،آش ،سوپ،آب هویج زیادمیخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی