۶ پاسخ

۱۱سیکل زود نیست برا سونو؟
سینال اف رو از چند پریودی زدی؟

دکتر چی گفت؟

عزیزم شما آدنومیوز داری؟تواین سونوت که چیزی نزده

بهت دارو میدن
میاد بالا

سلام یعنی تخمک نداری آزادکنی

باید بری دکتر دارو بده

سوال های مرتبط