چون الان اینجوری
خوش به حالت از وقتی ۳۶ شدی اینجور شدی من که از وقتی وارد ماه ۷ شدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭وقتی درازکشم خوبم اما ایستادنی انگار چاقو فرو میکنن بهم😭😭😭😭
من یکماهه اینجوریم🥲🥲🥲
معدته شیر سرد بخور سعی کن باغذات ماست نخوری و بلافاصله بعد غذا میوه نخوری
پس دل و رودمون کجا رفت
طبیعیه عزیزم
چون رحم بزرگتر شده و فشار میاره
پسرتون بریچ هست ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.