ازوقتی وارد36 هفته شدم زیر دنده هام میسوزه چرا؟

۶ پاسخ

چون الان اینجوری

تصویر

خوش به حالت از وقتی ۳۶ شدی اینجور شدی من که از وقتی وارد ماه ۷ شدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭وقتی درازکشم خوبم اما ایستادنی انگار چاقو فرو میکنن بهم😭😭😭😭

من یکماهه اینجوریم🥲🥲🥲

معدته شیر سرد بخور سعی کن باغذات ماست نخوری و بلافاصله بعد غذا میوه نخوری

پس دل و رودمون کجا رفت

طبیعیه عزیزم
چون رحم بزرگتر شده و فشار میاره

پسرتون بریچ هست ؟

سوال های مرتبط