روروئک برا این منسوخ شده ک مامانا زود بچه رو میزارن توش از ۱۰ ماه بزاری عالیه هم زود راه میوفته هم سرگرم میشه
ما خودمون تو روروئک بودیم مشکلی برامون پیش اومد مگه
من که گرفتم
به درد من خورد مشکلی هم نبود
من یه مدل روروئک گرفتم که واکر هم میشه
خواهرام بچه هاشون و تو روروئک گذاشتن هیچیشونم نشد
من که واکر میگیرم
من واکر گرفتم
من نمیگیرم هرکیو دیدم بچه ش نوک پنجه ای رفته سر همون چه کاریه
نگیر منسوخ شده
من نگرفتم . به اون سن رسید واکر میگیرم براش .البته قبلش حتما با دکتر مشورت میکنم بعد
من که گرفته بودم استفاده میکردم در کل دخترم علاقه ای بهش نداشت،همونو نگه داشتم برای این یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.