برا من اینه
سه قطره میدم
اینایی که اونت طوسی داره مدل نچرال ریسپانسن که فقط با مک زدن ازشون شیر میاد
اونایی که رنگی رنگین مدل نچرال که سریشون برحسب میزان قطرهای که ازش خارج میشه شماره بندی شده
دکتربرون بهتره
من ۲۶۰ میل نچرال ریسپانس گرفتم سری که روش هست شماره ۳ دیشب قبل استریل کردن خودم مک زدم به نظرم درجه سفتیش خوب بود، این سایز و سری مناسب تغذیه نوزاد یکماه به بالا هست.
سری ۱ و ۲ که مناسب بدو تولد و زیریکماهه تو همه کامنتها خوندم که مک زدنش برای اغلب نوزادها خیلی سخته
سه قطره بگیر
من دو قطره گرفتم کلیی طول میکشه بخوره وسطشم خوابش میبره بعد میبینم ده میل خورده
سینه خودم میدم حجم بیشتری شیر میاد دگ دو قطره شورشو دراورده 😂
من ۴ قطره گرفتم از بدو تولد بدم
یک ساعت مک میزنه میبینم کلا ۱۰ سیسی رفته. همون وسط خوابش میبرد.
اصلا وزن نگرفته بود.
رفتم یه بی بی لند ایرانی خریدم بچه رو راحت کردم. تو ده دقیقه ۹۰ تا میخوره
مدل ریسپانس شبیه سینه مادره
دو قطره بگیر ، 125 میل برای تولد خوبه
من ۲قطره ای گرفتم خیلی خوبه راحتم میتونه مک بزن وبخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.