خانما امروز رفتم سونو هفته ۳۲وزن بچم ۱۹۲۶خوبه ایا؟

۵ پاسخ

شما۲۸هفته سونو رشد رفتین یااولین باره؟

اره فدات شم عالیه
برای من ۱۸۰۰ بود

شما که ۳۱هفته‌و ۳روزی ن ۳۲

خیلی خوبه من ۳۴ هفته رفتم ۲ کیلو بود

آره ماشالا خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی