عزیزم استرس نداشته باش شل بگیر خودتو باسنتم رو تخت باشه هیچی نمیفهمی یکم خون ریزی داری تا دوروز طبیعی
من آخر هفته سی هفتم میرم
من کاش یبار امتحان میکردم ☹️بعدمیرفتمبرای زایمان
ممکنه بعدش لکه بینی داشته باشی عادیه، از هفته ۳۷ انجام میدن، تحریکی نباشه درد نداره
من 24 هفته معاینه شدم
مونده به دکتر که چطور معاینه کنه
برا من که درد نداشت و خونریزی هم نداشتم
این معاینه برایه چی انجام میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.