معاینه لگنی چند هفته بریم خطرناکه دردم داره بعدش لکه بینی کسی شده

۶ پاسخ

عزیزم استرس نداشته باش شل بگیر خودتو باسنتم رو تخت باشه هیچی نمیفهمی یکم خون ریزی داری تا دوروز طبیعی

من آخر هفته سی هفتم میرم

من کاش یبار امتحان میکردم ☹️بعد‌میرفتم‌برای زایمان

ممکنه بعدش لکه بینی داشته باشی عادیه، از هفته ۳۷ انجام میدن، تحریکی نباشه درد نداره

من 24 هفته معاینه شدم
مونده به دکتر که چطور معاینه کنه
برا من که درد نداشت و خونریزی هم نداشتم

این معاینه برایه چی انجام میشه؟

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان جوجو (لیانا) مامان جوجو (لیانا) ۴ ماهگی