۷ پاسخ

مامان آیماه شما زخم مقعد داشتی خوب شد؟ از داخل بود یا از بیرون ؟

باید تک لگن آب گرم و بتادین روزی سه بار بشینی
شربت لاکسی ژل منیزیوم هم بخری بعد هر غذا دوقاشق بخور
آب هم‌روش بخوری
صبح‌پا میشی ...دولیوان آب گرم رو به داغ بخوری
تو طول روز کیوی گلابی اینا بخوری و آلو بخارا

آنتی فیشر باریج بزن
یک بسته شیاف همروید هم‌بگیر بعد هر مدفوع بزار تا دوهفته
پماد رتکول هم‌بی حس میکنه ولی ۵۰۰ تومنه

منم پماد انتی همروئید زدم خوب شد

فقط و فقط شیاف انتی هموروئد

باریج انتی فیشر
ببین معجزس
من ی خفتی کشیدم
با همین خوب شد

خون میادتامبرم دستشویی

سوال های مرتبط

مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی