خانم های لیدی میل چطور میخوری ؟آب سرد یا گرم ؟یا شیر ؟ دوقاشق تو یه لیوان؟

۵ پاسخ

من با شیر بدم آمد باابجوش سرد شده میخورم آره دوتا پیمونه توی یه لیوان آب

از الان زود نیس؟؟

من با شیر سرد میخوردم

با اب جوشیده ولرم
دوپیمانه هم پودر

با شیر گرم هم خوبه درستش کنی

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری