۴ پاسخ

من جایی که آزمایش دادم با بیمه تکمیلیم قرار داد داشت فقط ۲۰۰ تومن گرفت من ده درصد فرانشیز میدم

برای من انتی و با سونو برای شریان بود چند جا زنگ زدم که طرف قرار داد بود گفتن از بیمه برداشته شده ولی رفتم همین سمت خونمون جفتش میشد ۷میلیون بدام با بیمه صفر کرد هیچ پولی ندادم

سلام عزیزم
من یه گروه بارداری برای مادرای هفته پایین توی روبیکا زدم تا از تجربه های هم استفاده کنیم ، اگه دوست داشتی کنارمون باشی به آیدی من توی روبیکا پیام بده تا عضوت کنم
@F_gazmeh82

برای‌ما داد

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی