بسلامتی زایمان کنی عزیزم ❤️
گلم پشت کسی هس
باید سز کنن گزاشتن ک طبیعی باشی
الهی عزیزم انشاءالله راحت زایمان کنی به سلامتی بغلش کنی
22 بهمن رفتی؟ خوبه خلوته؟
انشالله بسلامتی زایمان کنید هر دو به تندرستی برین خونه
توروخدا برای منو بچم و زندگیم خیلی دعا کن یادت نره
روغن قرچک بخور اگه بیمارستانی ک زودتر زایمان کنی اگه یوقتم بچه پیپی کرد اونجا مطلع بشن لازم شد سزارین بشی
انشاا....بسلامتی زایمان کنی
انشاءالله ب سلامتی خوشی زایمان کنی
عزیزم ایشالا به زودی راحتی زایمان کنی
یعنی در طول روز چند بار تکون میخورد من یکم نگران شدم
منم مثل شما بودم سر بچه اولم ولی من ۳۸هفته و ۵روز بودم آب دور بچه ۵یا ۶ شد دیگه صبر نکردند گفتند باید اورژانسی سزارین بشم اتفاقا یک شب تا صبح هم معاینه ام کردند گفتند یک سانت بیشتر باز نمیشه دهانه رحمم ولی خیلی انقباض زایمانی داشتم
از کجا فهمیدی آب دور بچه کم شده علائمی داشتی؟
انشاالله که زایمان راحتی داشته باشی با حداقل بخیه نی نیت هم صحیح و سالم دنیا بیاد❤️
انشالله ب خوشی زایمان کنی
کدوم بیمارستانی
کدوم بیمارستانی
ب امید خدا براحتی زایمان میکنی و خوش و خرم با نی نی برمیگردی خونه
وا انقد کم شده سزارین نمیکنن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.