۴ پاسخ

وای منم دقیقا همینم😖

هنوز هفته های بالاتر بدتره 😢 نمیتونی بخابی منکه روزانه فاموتیدین ۲۰ میخورم تا یکم بهتر شه

اسيد معده اشك منو دراورده لامصب هرچي ميخورم ميجوشه تا زبونم مياد
دكتر قبلا بهم شربت المينيوم داده اونم هر ١٢ ساعت ي ق مربا خوري
حالا اينسري برم ببينم چي ميگه😫

میگن بچه داره مو در میاره

سوال های مرتبط