خانما دخترم ۴ماه و ۱هفتشه کی میتونم کمکی رو شروع کنم ؟

۴ پاسخ

عزیزم حداقل سعی کن ۵ ماهش رو بگذره

من دخترم هم وزنش پایینه هم رفلاکس داره دکتر گفت شروع کنم

خیلی زوده هنوز از ۶ ماه به اونور
بچه معدش سنگینی می‌کنه

من وزنش پایین بود گفت شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان ایدین مامان ایدین ۱۱ ماهگی