بیسکوییت مادر میدین به کوچولوهاتون؟

۱۱ پاسخ

نه خاصیتی نداره که

نه حس میکنم خاصیتی نداره اصلا

بله عزیزم من با آب جوش رقیق میکنم میدم

نخریدم براش هنوز

اره گاهی اوقات

نع خاهرم اصرار داده بده اما نمیدم😑

هرگز
اینهمه چیز سالم هست چرا بیسکوییت اخه

به جای اون سویق بده بهش بهتره عزیزم

آره من دو سه بار دادم

من گهگداری میدم ولی دکتر دخترم میگه هیچ ارزش غذایی نداره

نه شیرینه
بالای یکسال

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان علی
آرمان مامان علی آرمان ۱۴ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی