۴ پاسخ

اگه شرکت ایران باشه کارش عالیه
اگه نه قاسمی. شاکریان و بکرانی

دکتر شاکریان عالیع خواهرشوهرمو درمان کرد..منم تازه سقط کردم پریود بشم میخام بیام اصفهان ک ویزیتم کنه

‌من دکتر بکرانی میرم خوبه

دکتر شاکری ..توی شهرک سلامت میشینه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری