طبیعی واقعا ب مرگ می رسی من بچه اولم طبیعی بود مرگ و ب چشمم دیدم. این یکی سزارین کردم انقدر راحت بودم از روز سوم همون یکم دردم نداشتم دیگه
منم از شدت درد کمر و اینا رفتن دکتر فقط تقویتیداد و ۱۰ جلسه فیزیوتراپی و گفت از عوارض زایمان طبیعیه دیگه
بخیه هات خوب شد؟🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.