۳ پاسخ

طبیعی واقعا ب مرگ می رسی من بچه اولم طبیعی بود مرگ و ب چشمم دیدم. این یکی سزارین کردم انقدر راحت بودم از روز سوم همون یکم دردم نداشتم دیگه

منم‌ از شدت درد کمر و اینا رفتن دکتر فقط تقویتی‌داد و ۱۰ جلسه فیزیوتراپی و گفت از عوارض زایمان طبیعیه دیگه

بخیه هات خوب شد؟🥲

سوال های مرتبط