۳ پاسخ

شما واسه رفلاکس دارو هم دادین؟

پسرمنم کم میخوره ، وزنگیریش مثل پسرمن کمه

رفلاکس تا ۹ ماهگی هست رعایت کن

سوال های مرتبط