من درد نداشتم، چهار پنج روز لکه بینی داشتم بعدش هم کیسه آبم پاره شد، ۳۳ هفته بودم
اگه حتی یذره درد داری یا انقباض برو آمپول ریه بزن بچت به دنیا اومد بمونه
عزیزم درد زایمان بطور منظم چند دقیقه ای یبار میگیره کمرو زیر شکمت ول میکنه این درد پریودی برای اینه که رحمت داره بزرگ تر میشه و آمادگی برای زایمانه معمولا بعد از هفت ماه یه دردایی سراغتم میان که بهش میگن ماه درد
دخترم خالم فشار خون داشت تو هفت ماهگی دردش گرفت دل درد رفت بیمارستان بچش دنیا اومد الان چهار سالشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.