برای بخیه کشیدن میخای هزینه کنی؟؟؟اگه نمیترسی و کسی داری وارد باشه با ضدعفونی و قیچی استریل شده یکی رو بگو یه طرف بخیه رو قیچی کن بعد اروم از اون طرفش بکشه اگه میترسی یا کسیو نداری برو بیمارستان بکش بخیه ها رو نظر شخصی من اینه پول مفت دادنه به این دکترا بازم هرکی نظر خودشو داره دیگ نمیدونم
بنظرم برو دکتر خودت هم زخم ببینه هم اگر نیازه برات داذو تقویتی بنویسه تهش۱ تومن هزینه کنی ولی میارزه
دکتر خودم 800گرفت کشید
خودت بکش چیزی نیست یا بگو شوهرت بکشه یه طرفش قیچی کن بعد از همونجا بکش در بیاد
من رفتم درمانگاه تامین اجتماعی رایگان کشید
پول ویزیتو ازم گرفتن ۴۰۰ بخیه هامو کشید
برا بخیه میخوای هزینه بدی؟خودتون بکشین بابا
عزیزم دکتر خودم پول ویزیت ۴۰۰تومن گرفت
۱۰۰ تومن دکتر خودم گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.