۹ پاسخ

برای بخیه کشیدن میخای هزینه کنی؟؟؟اگه نمیترسی و کسی داری وارد باشه با ضدعفونی و قیچی استریل شده یکی رو بگو یه طرف بخیه رو قیچی کن بعد اروم از اون طرفش بکشه اگه میترسی یا کسیو نداری برو بیمارستان بکش بخیه ها رو نظر شخصی من اینه پول مفت دادنه به این دکترا بازم هرکی نظر خودشو داره دیگ نمیدونم

بنظرم برو دکتر خودت هم زخم ببینه هم اگر نیازه برات داذو تقویتی بنویسه تهش۱ تومن هزینه کنی ولی میارزه

دکتر خودم 800گرفت کشید

خودت بکش چیزی نیست یا بگو شوهرت بکشه یه طرفش قیچی کن بعد از همونجا بکش در بیاد

من رفتم درمانگاه تامین اجتماعی رایگان کشید

پول ویزیتو ازم گرفتن ۴۰۰ بخیه هامو کشید

برا بخیه میخوای هزینه بدی؟خودتون بکشین بابا

عزیزم دکتر خودم پول ویزیت ۴۰۰تومن گرفت

۱۰۰ تومن دکتر خودم گرفت

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی