۳ پاسخ

من ۴ کیلو کم کردم و تا ۱۵ هفته وزنم استپ کرد الان تازه دارم اضافه می کنم

خوبه عزیزم من8کیلو کم کردم
اونیکه میگی جلو اومده نفخ هس چون الان خیلی زوده شکم بیاد جلو این دوره نفخ خیلی شدید میشه آدم فک میکنه ک نی نی هس ولی از اون نیس

خواهر اون نی نیته
خوبه اضاف کردی که من تا الان ۶ کیلو کم کردم

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته هجدهم بارداری